מטבח מעוצב או פרקטי ?

מטבח תוצרת איטליה

 

 

מטבח מעוצב או פרקטי? לא חייבים לבחור בין השניים!

בארן מטבחים מתמחים בתכנון מטבחים מעוצבים ופרקטיים.
המטבח הוא אולי המקום בבית שהושקעה בו המחשבה הרבה ביותר הן בהיבט העיצובי והן בהיבט המעשי/פרקטי. אנו רואים בבתים רבים מטבחים מדהימים אבל שואלים את עצמנו האם המטבח נועד לייפות את הבית או שמא הוא נועד להכנת מזון, אחסון  ולמקום שכייף להיות בו במהלך הבישולים. אז מה שקורה בשנים האחרונות שני התפקידים המרכזיים של המטבח התחברו וכיום אתם יכולים להבטיח לעצמכם מטבח מעוצב ופרקטי במיוחד שיעניק לכם שעות של הנאה ואווירה נעימה במיוחד.

 

מטבח מעוצב בשני צבעים
מטבח מעוצב בסגנון מודרני -ARAN CUCINE

שאלתם את עצמכם פעם מה מייחד את חברות ייצור המטבחים הגדולות מיצרנים פרטיים?

ישנם מספר פרמטרים חשובים:

  1. פיתוח ועיצוב דגמים ע”י מומחים מהתחום. בכל דגם של מטבח משקיעים המון מחשבה בפיתוח כל אלמנט עיצובי כך שיהיה נוח מבחינה פרקטית, עמיד לאורך שנים ועומד בדרישות האופנה.
  2. איכות חומרי הגלם וייצור תעשייתי. כוח הקנייה בחברות הגדולות מספק להם אמצעים לייצור במפעלים עם מכונות משוכללות ושימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד. ייצור תעשייתי מחייב את החברות בעמידה בתקנים של איכות  וכך מתאפשר ייצור ברמת גימור גבוהה במיוחד.

ARAN CUCINE  הינה חברה איטלקית המשווקת בארץ משנת 1997 ובעולם משנת 1962.

מחלקת העיצוב דואגת לייצר מידי שנה דגמים חדשים מכל הסוגים על ידי מעצבי העל האיטלקיים

כמו FERRUCCIO LAVIANI ו – KARIM RASHID ששמם הולך לפניהם.

מטבח מעוצב עם אי עגול
מטבח עגול מעוצב - ARAN CUCINE

 

חברת ARAN CUCINE משווקת במעל 120 מדינות ב- 5 יבשות. מפעלי החברה מייצרים מעל 60,000 מטבחים כל שנה. מוצרי החברה מיוצרים ומתוכננים ב-7 מתקני ייצור באיטליה המתפרשים על שטח של 55000 מטר מרובע. במפעלים של החברה עובדים מעל 350 עובדים.

על מנת להבין את רמת האיכות והעיצוב של מטבחים מומלץ להגיע לאולמות התצוגה שלנו ב: חיפה, נתניה, ירושלים ואילת. ולהתרשם מקרוב מרמת איכות ועיצוב גבוהה.

 בחברת ארן יש מבחר גדול מאוד של דגמים שיענו על כל דרישה עיצובית. אדריכל יעמוד לרשותכם ויחד תתכננו את המטבח המתאים ביותר עבורכם.  לתאום פגישת ייעוץ בחינם חייגו 5403*.

מטבח כפרי בצבע אפור
מטבח מעוצב בסגנון כפרי -ARAN CUCINE

כתבות מומלצות

עוד מטבחים מומלצים