מה הייחודיות של מטבחי היוקרה ?

ריהוט מטבח יוקרתי תוצרת איטליה
 
מטבחי יוקרה איטלקיים – ARAN CUCINE

הייחודיות של מטבחי היוקרה היא באיכות החומרים ,רמת גימור גבוהה ועיצוב מיוחד. מטבחים יוקרתיים מתחלקים לשני סגנונות עיקריים –  כפרי ומודרני. שני הסגנונות שונים מאוד ולכל אחד יש מאפיינים מיוחדים. ישנם גם מגמות דומות בשני הסגנונות – שימוש בחומרי ייצור יקרים כגון שלייף לק, נאנו פניקס, גרניט פורצלן  ועוד. כמו כן הסתרת  מוצרי חשמל  מאחורי דלתות. מגמה זו יוצרת  מראה  אלגנטי שמשדר יוקרה מכל זווית שעליו תסתכלו.

לנו בארן ישראל מעל 20 שנות מוניטין ומספר רב של לקוחות חוזרים וממליצים. אנו מזמינים אתכם להגיע לאחד מהסניפים שלנו ולהתרשם ממטבחים יוקרתיים ואיכותיים. המטבחים שלנו מיוצרים באיטליה מחומרים מובילים שיהפכו את המטבח שלכם לחוויה של ממש.

איך הפך המטבח היוקרתי לסמל של יוקרה בבית?

בעבר שימש המטבח בעיקר כמקום לאחסון מוצרי מזון באשר הם וכמובן עיקרו היה להכנת מזון. עם השנים ובעקבות זיהוי הפוטנציאל הטמון ביכולת הייצור המדהימה של יצרניות המטבחים הפך המטבח לסמל עיצוב ולשדרוג ממשי בסגנון הבית. אפשר לומר שבית המוגדר כיוקרתי לא יכול לקבל את התואר הנחשק הזה מבלי שיהיה מורכב בו מטבח יוקרתי.

ריהוט מטבח יוקרתי תוצרת איטליה
מטבח יוקרתי - כפרי ARAN CUCINE
אז מה עדיף? מטבח יוקרתי מודרני? או אולי מטבח קלאסי?

יש כאלה שיגידו שמדובר בשאלת מיליון הדולר. מטבח יוקרתי יכול להיות בכל סגנון באשר הוא. יש רבים המשייכים את המטבח היוקרתי דווקא לסגנון המודרני אך זוהי טעות גדולה. נסינו לעשות לכם מעט סדר בדברים.
דווקא רוב המטבחים היוקרתיים מקוטלגים תחת הקטגוריה מטבח יוקרתי כפרי – קלאסי.  אין ספק שבשורה התחתונה מדובר בעניין של טעם ואנו יכולים להעיד שבנושא זה בעל המאה הוא בעל הדעה.
ברחבי העולם אפשר לראות ברוב הבתים של האלפיון העליון דווקא את הסגנון הכפרי – קלאסי. סגנון זה גדוש בעיטורים רבים ובטקסטורות שונות שהופכות אותו למיוחד ויוקרתי.

מה העלות של מטבח יוקרתי ?

 עלות של מטבח יוקרתי יכולה להגיע פעמים רבות לסכומים של למעלה מ-100,000 ש”ח. הסיבה העיקרית לכך היא עלות הייצור.

  1. עלויות פיתוח של דגמים יוקרתיים ע” מעצבים ואדריכלים.
  2. עלויות קניית מכונות ייצור משוכללות שמביאות רמת גימור גבוהה.
  3. קניית חומרי גלם איכותיים העומדים בתקני איכות ועמידות בינלאומיים.
מטבח בסגנון אנגלי
מטבח יוקרתי - קלאסי ARAN CUCINE
אז למה לבחור ב ARAN מטבחים?

על איכות לא מתפשרים  אתם מוזמנים להגיע לאחד מאולמות התצוגה שלנו ולהתרשם מאיכות החומרים ורמת ההרכבה.

מעל 20 שנות ניסיון  בשוק הישראלי. ארן מטבחים הינה חברה וותיקה, מקצועית ואמינה עם הרבה המלצות וגלריה עשירה של מטבחים בבתי לקוחות.

קנייה בטוחה  למעוניינים ניתן לקבל ערבות בנקאית. אנו מתחייבים לעמוד בכל ההתחייבויות שלנו כלפי הלקוחות.

אחד מהאלמנטים הבולטים ביותר של סגנון חיים יוקרתי הוא ללא ספק עיצוב הבית ככלל והמטבח בפרט. אדריכלים ומעצבי פנים בכל רחבי העולם משקיעים שעות עבודה ומחשבה רבות על מנת להפוך את בתינו ליוקרתיים ונעימים יותר למגורים. כמובן שאחד מהסעיפים העיקריים בתכנון ועיצוב סביבת המגורים הוא המטבח. כיום, חברות מטבחים רבות שמכבדות את עצמן מחזיקות מספר אדריכלים ומעצבים על מנת לתכנן לכם את המטבח היוקרתי המושלם.

 

 

מטבח מודרני
מטבח יוקרתי - מודרני ARAN CUCINE

כתבות מומלצות

עוד מטבחים מומלצים