איך בוחרים מטבח?

מתכננים להחליף את המטבח ולא יודעים איך להתחיל?

ישנם כמה דברים קטנים שתוכלו לעשות, שיקדמו אתכם מאוד בתהליך.

מה הצרכים האישיים שלכם: האם אתם אוהבים לבשל וזקוקים למשטחי עבודה רבים? האם חשוב לכם להשתמש בחומרים שקלים לניקוי כי ישנם ילדים קטנים בבית? האם אתם זקוקים לשטח אחסון גדול? האם אתם אוהבים לארח אנשים סביב האי במטבח או מעוניינים שיהיה לו שימוש יותר פרקטי?

סגנון העיצוב המועדף עליכם אם אתם מחליפים את המטבח במסגרת של שיפוץ כללי, ייתכן שכבר הגדרתם לעצמכם את סגנון העיצוב של הבית החדש. אם לא, זה הזמן לקבל החלטות, להסתכל בתמונות ולקבל השראה, ולהבין מה הטעם שלכם.

ישנם סגנונות עיצוב רבים של מטבחים: מודרניים, קלאסיים, כפריים, פרובנס, הייטק או מטבחי יוקרה.

מטבח בסגנון כפרי

איך מאפיינים כל סגנון? על רגל אחת ניתן לומר כי המאפיין הבולט של הסגנון המודרני יהיה ניקיון ומינימליזם, קווים ישרים, ולרוב שימוש בצבעי בסיס. גם הסגנון הקלאסי כולל קווים ישרים שלרוב ישתלבו ביניהם, שילוב של צבעי לבן ושמנת עם נחושת וזכוכית.

לעומתם, המטבח הכפרי יכלול קווים רכים יותר וצבעים חמים. הרבה שימוש בעץ ויותר עומס של פרטים. סגנון פרובנס מזכיר מעט עיצוב כפרי וכולל צבעי פסטל רכים, הדפסי פרחים ודוגמאות רומנטיות. סגנון ההיי טק יכלול יותר שימוש בחומרים תעשייתיים, שילוב של מתכת ובטון וחשיפת מערכות כאלמנט דקורטיבי. במטבחי היוקרה יהיה שימוש בחומרים ברמה הגבוהה ביותר המשדרים את האווירה הנכונה.

אנשים רבים מתלבטים בין הזמנה של מטבח מנגר לבין בחירת מטבח מחברת מטבחים. אחד היתרונות בבחירה בחברת ARAN מטבחים הוא האפשרות לייצר מטבח המותאם בדיוק לצרכים שלכם, בהתאם לתקציב שלכם מבלי להתפשר על איכות. בנוסף, מדובר במותג בינלאומי מוביל בתחום של עיצוב וטכנולוגיה ייחודיות, בשילוב עיצוב חדשני חומרים איכותיים ופתרונות טכנולוגיים שלא קיימים בארץ במקומות אחרים.

ריהוט מטבח בסגנון מודרני

חשוב להזכיר שבמידה ואם אתם מחליפים את המטבח במסגרת של שיפוץ כללי בבית, חשוב לבחור בקבלן שיפוצים אמין, המגיע עם המלצות אמתיות מלקוחות, כדי להבטיח שכלל העבודות ייעשו על הצד הטוב ביותר. הקבלן יכול גם לסייע לכם בשאלות הקשורות למטבח. בנוסף, ARAN מטבחים ממליצים שלא לקבל החלטות בעניין שיש ואינסטלציה, לפני שמתייעצים עם מעצבים.

אז אחרי שנברתם בתמונות, התייעצתם, התרשמתם מכל סגנון והגעתם להחלטה תצטרכו לשלב את הבחירות האישיות שלכם עם אלמנטים סטנדרטיים, שלרוב לא ישתנו. כמו למשל, גובה השיש במטבח, שעומד על 90 ס”מ בדרך כלל ועומק השיש העומד בדרך כלל 60 ס”מ. ישנם סטנדרטים קבועים גם בנוגע לשקע מדיח אשר חייב להיות בארון כיור, בגובה של כ-60 ס”מ. מלבד זאת, מקובל לתכנן עוד 2-3 שקעי שירות בגובה של 10-20 ס”מ מעל השיש, כאשר כדאי לתכנן מראש למה הם מיועדים והיכן ימוקמו המכשירים הקשורים להם, כדי למנוע מצב שיהיו כבלים על השיש.

 

מטבח בעיצוב מודרני. תוצרת איטליה של חברת ארן
מטבח בעיצוב מודרני
מטבח בעיצוב כפרי מעץ מלא. תוצרת איטליה
מטבח בעיצוב כפרי

כתבות מומלצות

עוד מטבחים מומלצים